Een pakkende titel die de nieuwsgierigheid van de doelgroep opwekt

De tagline: die ene zin die de waarde voor de potentiële deelnemer uitdrukt
Let op: vaak vergeten of niet begrepen! Je doelgroep weet met deze ene zin wat de bijeenkomst hun brengt. Het is dus liever geen stelling of vraag. Denk aan de reclame van de klassieke Ipod: 1000 muzieknummers op zak! Of: Leer storytelling echt toe te passen.

Aanmeldknop


Voor Wie  :  Kies je doelgroep: Elke (project) professional, projectmanagers, etc.
Spreker(s)  :  Je voor/achternaam met eventuele titulatuur.
Wanneer  :  Kies zelf de dag | Check de komende bijeenkomsten op de voorpagina. Neem contact op als je dat tegen ons aan wilt houden.
Hoe Laat  :  Kies zelf het tijdstip | Later dag en tijdstip aanpassen is voor ons bewerkelijk; stem af voor online support capaciteit.
Waar  :  Stem af over de fysieke locatie (post corona) of de online locatie (zoom, microsoft teams, webinargeek, alfaview) 
Opmerkingen  :  Er wordt in beginsel geen tekst van je verwacht. | Maar laat weten als je het aantal aanmelders wil limiteren. 
Eigen Bijdrage  :  Er wordt in beginsel geen tekst van je verwacht.

Jouw tekst die de doelgroep aanspreekt.

Waarde-Connecter om de flow voor jezelf te checken: 

“Als …<doelpersoon> ….sta je voor de taak om…..en ondervind je de <hinder/pijn> van  …..
In deze bijeenkomst wordt dat <opgelost/verminderd> door ….
Bovendien krijg je…..”

Als je een licensievrije afbeelding hebt,  deel die dan. Anders doen wij een voorstel voor een passende plaat.

Jouw beschrijving (ik versie of derde persoon).
Theo Test is.....<rol> 
Heeft de passie in zijn professie.
Beschrijving legitimiteit (auteur, ..., organisatie, ...)

We linken je naam naar de pagina van je wens. 

Niet opgegeven? Dan linken we naar je linkedin pagina.

Vergeet je foto niet mee  te sturen



Klaar met je tekst? Kijk nog eens naar je waardeconnector: velen vinden het moeilijk om niet vanuit de inhoud maar vanuit de behoefte van je doelgroep te denken. Hou het rustig tegen ons aan; we helpen je graag.

En check wat je aanbiedt met de 4 i's waar bezoekers naar kijken: Inspiratie, Interactie, Inzicht en Instrumenten. Wellicht ga ze je niet allemaal raken, maar je voorkomt een teleurstelling als men verwacht concrete instrumenten te krijgen, terwijl jij je richt op Inzicht. 

Stuur je tekst en foto naar support@ipma.nl. SVP in 1 mail aanleveren; lever je een tweede versie aan? Dan weer alles meesturen, om juiste publicatie te borgen.

Na het aanleveren van het bovenstaande, laten we je zien hoe de de online bijeenkomstpagina werkt en hoe je daar jouw propositie kan en mag delen. Verder bespreken we de didactiek en technische details. Daarnaast gaan we mailen en de sociale media kietelen. Weet dat in de weekmailings geldt: wie het eerste komt, het eerste mailt. Vraag ons ernaar.

Overweeg je om de online sessie op te nemen? Dat kan alleen als dat expliciet afgestemd is en vooraf in de aankondiging opgenomen is.