Effectief werken met Indiase Teams Hoe vergroot je feedback, openheid en pro-activiteit? - Wegens succes herhaald - |
Vergroot de samenwerking met inzicht hoe Indiërs communiceren. |
Voor Wie | : | Voor iedereen die samenwerkt met mensen uit de Indiase cultuur |
Spreker(s) | : | Ilse Kerling |
Wanneer | : | Dinsdag 2 november 2021 |
Hoe Laat | : | 20:00-21:00 uur (met een optionele napraat tot 21:15u) |
Waar | : | Online. We gebruiken Zoom. De link daarvoor tref je na aanmelding aan in de bijeenkomstpagina.. |
Eigen Bijdrage | : | Gratis |
Ondanks de
‘inshoring’ berichten, ingegeven door corona, groeit de Indiase outsourcing en
offshoring industrie als kool. Reden? Kostenbesparing.
Daarnaast is India de
grootste leverancier van IT en Tech personeel wereldwijd; je kunt simpelweg
niet omheen.
Wat wel
veranderd is door corona, is dat onze Indiase teamleden niet meer naast ons op
kantoor zitten, maar thuis in India. Want het werkt en het bespaart kosten. En daar zit je dan als professional met vragen als:
- Maar hoe overbrug je die afstand en cultuurverschillen?
- Hoe behoudt je jouw cultuur van
openheid en transparantie?
- Hoe leer je
echt van fouten, in plaats van
Retrospectives voor de vorm?
- Hoe creëer je pro-activiteit? Hoe weet je van
problemen aan het begin, niet aan het eind?
Wil je meer weten? Neem dan deel aan dit webinar!
![]() |
Ilse Kerling haar passie is reizen en cultuur. Op haar 23e vertrok ze naar Hong Kong met 1900 gulden en 5 girocheques. Haar doel: een baan vindenin Hong Kong en begrijpen waarom Azië zo snel groeit.16 jaar later kwam ze terug naar Nederland. Het viel haar op dat Nederlanders heel doelgericht zijn: ze weten precies wat ze willen bereiken, maar lopen vaak voorbij aan de hoe. Wat is nou de snelste en effectiefste manier on je doel te bereiken? Cultuur speelt daar een grote, en onderschatte, rol in. In deze wereld waar werk steeds sneller, complexer en internationaler wordt, is effectieve communicatie en samenwerking een must. Maar wat voor jou ownership, transparantie en proactiviteit betekent, is voor iedere cultuur anders. Global Business Academy (GBA) is gespecialiseerd in 21st century Cultural Intelligence. Met onze praktische skills leer je hoe je de global team performance kunt maximaliseren. Klanten zijn o.a. NXP, T-Mobile, Heineken, Philips en Akzo Nobel. |