Effectief werken met Indiase Teams
Hoe vergroot je feedback, openheid en pro-activiteit?

Vergroot de samenwerking met inzicht hoe Indiërs communiceren.

MELD JE AAN


Voor Wie  :  Voor iedereen die samenwerkt met mensen uit de Indiase cultuur
Spreker(s)  :  Ilse Kerling
Wanneer  :  Vrijdag 9 juli 2021
Hoe Laat  :  12:00-13:00 uur (met een optionele napraat tot 13:15u)
Waar  :  Online. We gebruiken Zoom. De link daarvoor tref je na aanmelding aan in de bijeenkomstpagina..
Eigen Bijdrage  :  Gratis

Ondanks de ‘inshoring’ berichten, ingegeven door corona, groeit de Indiase outsourcing en offshoring industrie als kool. Reden? Kostenbesparing.
Daarnaast is India de grootste leverancier van IT en Tech personeel wereldwijd; je kunt simpelweg niet omheen.


Wat wel veranderd is door corona, is dat onze Indiase teamleden niet meer naast ons op kantoor zitten, maar thuis in India. Want het werkt en het bespaart kosten.  
En daar zit je dan als professional met vragen als:
- Maar hoe overbrug je die afstand en cultuurverschillen?
- Hoe behoudt je jouw cultuur van openheid en transparantie?
Hoe leer je  echt van fouten, in plaats van Retrospectives voor de vorm?
Hoe creëer je pro-activiteit? Hoe weet je van problemen aan het begin, niet aan het eind?

Door te begrijpen hoe Indiërs communiceren en samenwerken, krijg je inzicht in hoe je je samenwerking kunt vergroten. Want zodra je het kloppend krijgt, kun je je geen fijnere collega’s wensen.

Wil je meer weten? Neem dan deel aan dit webinar!


Ilse Kerling haar passie is reizen en cultuur. Op haar 23e vertrok ze naar Hong Kong met 1900 gulden en 5 girocheques. Haar doel: een baan vindenin Hong Kong en begrijpen waarom Azië zo snel groeit.16 jaar later kwam ze terug naar Nederland. Het viel haar op dat Nederlanders heel doelgericht zijn: ze weten precies wat ze willen bereiken, maar lopen vaak voorbij aan de hoe. Wat is nou de snelste en effectiefste manier on je doel te bereiken? Cultuur speelt daar een grote, en onderschatte, rol in.

In deze wereld waar werk steeds sneller, complexer en internationaler wordt, is effectieve communicatie en samenwerking een must. Maar wat voor jou ownership, transparantie en proactiviteit betekent, is voor iedere cultuur anders.  Global Business Academy (GBA) is gespecialiseerd in 21st century Cultural Intelligence. Met onze praktische skills leer je hoe je de global team performance kunt maximaliseren. Klanten zijn o.a. NXP, T-Mobile, Heineken, Philips en Akzo Nobel.




De waarde van lid zijn

Word ook IPMA-NL lid